Beoordelingen van De Pastafabriek Groningen

Recente recensies van De Pastafabriek Groningen

5 sterren na 203 reviews

, 01-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Het was wederom weer voortreffelijk van smaak. Prima verpakking om het eten warm te houden. Chapeau.

, 01-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Na een kwartier ging de deurbel al! Smaakte erg goed en fijn dat gerechten ook ‘liever veganistisch’ kunnen!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

20 minuten sneller bezorgd dan in eerste instantie was aangegeven en super lekker en warm! Aanrader!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super snelle bezorging.

, 27-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging top!! Als we pizza’s eten in het restaurant zelf dan zijn ze mega ontzettend superlekker, de bodem is perfect! Nu voor de tweede keer thuis laten bezorgen en de bodem is, vooral de buitenste rand, wederom heel erg hard. Dat is minder.... toppings zijn dan wel weer heerlijk!

, 27-02-2021

Kwaliteit:

Rating

, 25-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Supersnel en heerlijke vers belegde pizza (Pescatore), een aanrader!

, 25-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Precies op tijd bestelling gekregen! Heerlijk eten, vriendelijke bezorger. Super ervaring met Pastafabriek!

, 25-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Always good, always delicious!

, 24-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hadden een geitenkaas salade besteld maar was iets mis gegaan. Nou ben ik absoluut niet de moeilijkste dus ik had het gelaten voor wat het was. Later op de avond werd ik opeens gebeld...door de pastafabriek. Boden ze twee gratis toetjes of een nieuwe salade aan, omdat ze zagen dat ze een fout hadden gemaakt. Onwijs lief! Super attent. Zulke gebaren kunnen mijn dag echt maken.

, 21-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Toch even terugkomen op de klacht van vorige keer, deze is keurig opgelost, wordt zeer gewaardeerd!! Deze keer was wee als vanouds, top, heerlijk gegeten! We hopen dat jullie snel weer open kunnen, komen we snel weer langs om te genieten!

Reactie van De Pastafabriek:Bedankt voor uw reactie en we ontvangen u ook graag weer in ons restaurant zodra het weer kan. Met vriendelijke groet team de pastafabriek groningen

, 20-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 19-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Received the order within 14 minutes of placing it. The food was very warm and delicious as always!

, 19-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke pasta's en hele leuke gastvriendelijke bediening. Wij bestellen bijna wekelijks!

, 19-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super fast delivery and super good pizza as usual! 5 stars!

, 18-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik bestelde omdat ik zo’n zin had in hun cheesecake ;). Heerlijk, en het brood hapt gewoon lekker weg met een ruime hoeveelheid kruidenboter

, 17-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 17-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

eten was echt tering vies. pizza taai en rare smaak. en pasta kan je haast niet verneuken maar het is gelukt, was echt niet te vreten :((

, 15-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 15-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Als we pizza bestellen doen we dit altijd bij de pastafabriek, heerlijke pizza’s voor een goeie prijs. Helaas was bij vier van de vijf pizza’s al het beleg naar de zijkant van de pizza’s geschoven waardoor het aan de doos plakte etc. Was er al bang voor toen de bezorger ze uit de bak pakte, daar zaten ze scheef in.....na een dag schaatsen hadden we ons verheugd op een lekkere pizza, helaas viel dit vies tegen😬

Reactie van De Pastafabriek:Beste familie Schippers onze excuses voor de gebrekkige kwaliteit. Had niet mogen gebeuren maar we werden helaas overvallen doordat mensen laat en allemaal tegelijk gingen bestellen waarschijnlijk doordat iedereen tot het laatste van het prachtige schaatsweer wilde genieten. Nogmaals onze excuses en zullen er beter op letten. Team de pastafabriek

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 15-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle levering en heerlijk warm eten, bedankt!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 15-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg vriendelijke bezorger. Toen het eten aankwam was het nog lekker warm en smaakte heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 15-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 15-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

1 hour delivery delay... Not acceptable. The food was good, but not as good as it was in the restaurant, before covid, but overall good.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was wegens brommerpech even wachten op de bestelling, maar daarover werden we tijdig geïnformeerd. Het wachten werd beloond; heerlijke pizza's, knapperige dunne bodem en lekker belegd.

, 11-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Absolutely delicious!

, 11-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was zo lekker, dankjewel!!

, 10-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten en fantastische prijs kwaliteit verhouding

, 10-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Wat een persoonlijke top service ! Je voelt je gezien & Heerlijke eten van goeie kwaliteit prijsverhouding . Altijd een feestje om wat te mogen afhalen van de pastafabriek met een goed gevoel en lekker eten verlaat je altijd weer de pastafabriek .

, 08-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd goed pizza!

, 06-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke pizza’s. Super snelle bezorging en al helemaal voor een zaterdagavond. Binnen een half uur drie heerlijke warme pizza’s thuis!

, 05-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

de carbonara was heel goor

, 04-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was heerlijk en een hele vriendelijke bezorger...

, 04-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Het eten was, net als altijd, heerlijk. Kwaliteit, dat kan je duidelijk proeven. De portie is, voor de lage prijs, erg groot, en je hebt dus altijd genoeg. Het was super lekker, en ik ga zeker vaker bestellen. De service bij het afhalen was ook ontzettend goed. De mevrouw was super klantvriendelijk, en het eten was snel vrij. Ik kom zeker nog een keertje.

, 30-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Súper snelle bezorging door vriendelijke bezorger. Hierdoor lekker warm eten. Hele goede prijs kwaliteit, top!

, 30-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel, niet duur, gewoon prima!

, 29-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten en snelle levering

, 28-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

heerlijk, net alsof je in het restaurant zit, super snelle en nette bezorging.

, 24-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas was truffel dit keer minder en was er iets teveel kaas bij de pasta’s. Maar pizza’s waren prima. Bezorging weer keurig op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles was erg lekker en goed warm. Erg smaakvol en de porties waren groot genoeg. Ook de pizza's erg lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-01-2021

Kwaliteit:

Rating

, 24-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekker, keurige bezorging!

, 23-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was erg lekker en ongeveer na een kwartier na de bestelling al bezorgd! De tiramisu is wel lekkerder op locatie dan bij het bezorgen. Die was redelijk zacht, tip om die in de koeling te zetten na bezorging en pas als het avondeten op is het eruit te halen.

, 23-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd heerlijke pizza,s en pasta,s en echt suuuupersnel bezorgd

, 22-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkere knapperige pizza's. Goed contact en snelle levering!

, 22-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel bezorgd en erg lekker! De bezorger was vriendelijk!

, 21-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk!

, 21-01-2021

Kwaliteit:

Rating

, 20-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Het was weer top!

, 20-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 18-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Het was heerlijk. Goed verpakt. Goede portie en heerlijk warm. Kortom, we hebben met veel smaak gegeten.

, 18-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pasta heeeeeeeerlijk! Pizza was jammer genoeg wat aan de koude kant. Wel erg smaakvol. Vlotte bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 16-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima prijs-kwaliteit verhouding. En ruim op tijd. Erg lekker gegeten. Doen we nog een keer

, 15-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten. Prijs kwaliteit super!

, 15-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 15-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Komen er al jaren en halen nu in deze tijd onze pizza’s af. Altijd heerlijke pizza’s! Verse producten. Lekkere knapperige bodem.

, 15-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ze waren weer heerlijk. Knapperig, goed gevuld! Alleraardigste bezorger. Fijn dat we ze kunnen blijven eten!

, 14-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Super lekker & goede service en grote porties :)

, 14-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goed betaalbaar eten, en snelle service! Top!

, 13-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 11-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten

, 10-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 10-01-2021

Kwaliteit:

Rating

, 08-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De BESTE pasta van Groningen, snel bezorgd, super service, eten is altijd nog heet bij aankomst

, 07-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Veel te klein, paste twee keer in de doos.

, 07-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk! Heel erg gemist. Op kantoor laten bezorgen en van daar mee naar huis genomen.

, 07-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Binnen een half uur na bestelling is het eten bezorgd. Wij hadden ravioli en pasta carbonara. Lekker vers en goed van smaak. Verder 3 pizza’s : margherita, salami en pollo e fungi. Lekker. Als toetje: tiramisu. Heerlijk! Misschien een idee om er ook een kindervariant te hebben? Die zijn er ook dol op. Dan zonder de alcohol.

, 04-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wederom heerlijk gegeten! Lekkere, goed belegde pizza's en keurig op tijd bezorgd :-)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke romige lasagne met een gezonde smakelijke salade genoeg voor 2 personen voor samen 10,65 euro!! Echt top!!!!

, 31-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Maaltijd was er relatief snel, op juiste temperatuur en van dezelfde kwaliteit die je eet/ mag verwachten bij de Pastafabriek. Voor herhaling vatbaar dus :)

, 30-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Waanzinnige prijs kwaliteitsverhouding op de pizza's, heel erg tevreden!

, 30-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 30-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vertrouwde kwaliteit! Fijn dat het bestellen en bezorgen mogelijk is. Wij hopen dat het goed met jullie gaat en dat wij in de toekomst weer welkom zijn in de pastafabriek.

, 29-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 28-12-2020

Kwaliteit:

Rating

, 28-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk! En snel bezorgd! Bedankt

, 28-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zeer snelle bezorging. Erg lekkere pizza’s. Hele goede bodem. Hadden nog wel net iets warmer gemogen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

I ordered a veggie pizza but got one with Ham which I couldnt eat because I am a vegetarian. I also could not find a way to contact pasta fabriek to tell them that the order was wrong because I could not find the contact details online

Reactie van De Pastafabriek:beste heerPatel, we hebben navraag gedaan bij onze collegadie uw bestelling heeft gemaakt en het blijkt dat we inderdaad een fout hebben gemaakt waarvoor onze excuses. In aparte email aan u zullen u de pizza vergoeden. Wat betreft de bereikbaarheid u kunt ons altijd bereiken middels info@depastafabriek.com. met vriendelijke groet team de Pastafabriek Groningen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten!! Super snel bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super snel en lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk, grote portie! Goed warm gebleven. Top!

, 24-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 24-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top pizza, alleen zijn jullie de extra Tonijn helaas vergeten toe te voegen. Desalniettemin lekker als altijd! Toetje was ook top!

, 23-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Super lekker gegeten. Het was op tijd klaar toen ik het kwam ophalen en de kwaliteit was goed. De grootte van de porties ook

, 23-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top!

, 23-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 22-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekker :) ! Zeker voor herhaling vatbaar en de porties voor de pasta's zijn best groot :)

, 22-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkere bodem en verse toppings , superlekkere pizza!

, 21-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De pizza's waren top. ...maar ze waren gewoon veel kleiner dan we gewend zijn in t restaurant. Dat vind ik heel jammer!

, 21-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pizza was helaas koud en moest weer opgewarmd worden. Pasta was nog wel heet. Beide smaakten goed.

, 21-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Alles was erg lekker zoals we gewend zijn van de Pastafabriek. Alleen in de tiramisu was de verhouding tussen de mascarpone en de koek ver te zoeken waardoor het geheel erg machtig was. Alles was perfect op tijd klaar en goed verpakt zodat het zelfs na 25 min nog warm was.

, 18-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke pizza super prijs

, 17-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 16-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Precies op tijd klaar! En fijn dat je nu ook zonder minimale bestelwaarde en dus voor 1 persoon kunt bestellen. De lasagne had een klein beetje zwarte randjes aan de zijkanten.

, 15-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd, was het weer top! Heerlijke pasta voor een mooie prijs. Tot volgende week :)

, 14-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik heb helaas verkeerde pizza ontvangen. Internet afgezocht naar telefoonnummer of Email maar jullie zijn nergens te bereiken. Vind het beetje onfatsoenlijk, want hoe kunnen klanten nou een probleem aangeven / oplossen? Bezorger was wel snel en vriendelijk.

Reactie van De Pastafabriek:Beste heer Peter, excuus voor de fout. We zullen contact met u opnemen op het recht te zetten. U kunt ons overigens altijd bereiken op info@depastafabriek.com. Met vriendelijke groet, team de pastafabriek Groningen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten en super snel

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Jammer dat er geen telefoonnummer beschikbaar was. Was iets misgegaan met bestellen. Ook vind ik het een enorm dom idee dat je nietjes gebruikt om eten te verzegelen. Sticker of stukje plakband is veel veiliger. Eten is verschrikkelijk lekker zoals altijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pizza niet echt een succes...

, 12-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ouderwets lekker!!!

, 11-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd goeie pasta's!

, 11-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 10-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top!!

, 10-12-2020

Kwaliteit:

Rating

, 10-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bezorging was binnen de aangegeven tijd, super! De pasta was heerlijk! Naast de pasta had ik brood met kruidenboter besteld, helaas zat er geen kruidenboter bij.

, 09-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

The delivery was faster than estimated time, the food was as always super tasty! I am very happy that now I can order from you!;)

, 09-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd dikke 5 sterren! 👨🏻‍🍳

, 09-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Waarschijnlijk ook door de afstand(?) waren de producten behoorlijk afgekoeld en daardoor aanzienlijk minder lekker dan in het restaurant.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 08-12-2020

Kwaliteit:

Rating

, 08-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 08-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super snelle bestelling! Binnen 10 min bezorgd

, 08-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten en snel bezorgd!!

, 08-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Great atmosphere, very friendly staff, and the best pasta and pizza in Groningen!

, 08-12-2020

Kwaliteit:

Rating

De pasta stond keurig op tijd klaar maar om heel eerlijk te zijn was de pasta bolognese niet lekker. Hij was erg droog, plakkerig en "muf". Ivm de tijd hebben we afgelopen zondag ook niet gebeld om dit door te geven. Maar nee, ik zou niet snel weer bestellen bij de pastafabriek. met vr gr Jade

, 07-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Er zat een haar in een van de pasta’s, desondanks heerlijk gegeten!

, 06-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zeer lekker en vers eten. Supersnel bezorgt. Zat ook nog een leuk Sinterklaascadeautje bij.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Really nice! We have a happy night with delicious food.

, 04-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sneller dan de mail aangaf en een hele vriendelijke bezorger! We hopen snel weer aan tafel bij jullie te genieten van de pasta.

, 03-12-2020

Kwaliteit:

Rating

, 03-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Super lekkere pasta en overheerlijke cheesecake met sticky caramel. En top dat jullie vorkjes hebben toegevoegd bij het ophalen van de bestelling. Scheelde een hoop geklieder 👌🏼.

, 03-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker zoals altijd van de pastafabriek, met hele snelle bezorging!

, 03-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Makkelijk te bestellen en betalen gerechten die snel en warm worden bezorgd - heb heerlijk gegeten - Grazie Mille !!

, 02-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heel lekker. Bezorging tot aan de deur in appartementencomplex, erg fijn. Bereid en bezorgd binnen een half uur, erg tevreden mee.

, 02-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bij het plaatsen van de bestelling aangegeven dat er dingen weglaten moet worden in de pasta. Pasta zonder groente alleen met gehakt. Vervolgens bij het open maken van de pasta zit het er toch allemaal in. Dit vind ik erg slecht en ben ik niet gewend van jullie

Reactie van De Pastafabriek:Beste mevrouw Speelman. Onze excuses. Er is door ons een fout gemaakt en niet goed gelezen. Via de e-mail ontvangt u van ons een vergoeding die u de volgende keer kunt gebruiken zodat we onze fout kunnen herstellen. Met vriendelijke groet team de pastafabriek Groningen

, 02-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Food was great love the flavours and thin dough of pizza. Delivery was great as well. Little basil seeds made my day. Thank you!

, 30-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Mijn bestelling werd sneller geleverd dan oorspronkelijk aangegeven, was warm en heerlijk !

, 27-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Het personeel was heel vriendelijk, en het eten was erg lekker. Veel vegetarische opties :)

, 27-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pasta was 1 dikke vaste blok spaghetti geworden, daardoor niet lekker meer. Bezorger wilde niet eens de moeite nemen om het tot aan de voordeur te bezorgen, dat heb ik nog nooit meegemaakt. Hij was wel blij met zijn fooi, erg vriendelijk en snel. Ik kon niet maar beneden komen ivm een baby en woon op de 1e verdieping.

Reactie van De Pastafabriek:Beste mevrouw M., dank voor uw reactie. De instructie die onze bezorgers meekrijgen is dat ze niet met de liften in de gebouwen mogen. Dit omdat liften vaak klein zijn en er vaak (ondanks dat dit wordt afgeraden) meerder personen in de lift staan vaak zonder mondkapjes of reinigen van handen en contact punten. Wij kunnen en willen dan ook niet hiervoor de verantwoordelijkheid voor onze medewerkers nemen. Als er trappen aanwezig zijn en het bezorgadres bevindt zich maximaal op de 4de verdiepen zullen wij altijd aan de deur leveren. Waardoor het bij u niet goed is gegaan kan ik niet zeggen maar we zullen de bezorger er op aanspreken om herhaling te voorkomen. Uiteraard onze oprechte verontschuldiging voor het misverstand en het niet juist leveren van uw bestelling. Met vriendelijke groet team de Pastafabriek Groningen

, 26-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Super lekkere lasagne en precies op tijd klaar! Was ook nog warm toen ik thuis aan kwam.

, 26-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super snel bezorgt en nog helemaal warm. Een echt aanrader! Zelfs een leuk cadeautje erbij gekregen.

, 24-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 24-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was erg lekker.

, 24-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wij hebben dus in 8 dagen tijd al 4 keer besteld hier. Zo lekker is de pasta. De pasta komt perfect warm aan en de bezorging is super snel! De tiramisù is ook top! Dit wordt vaste prik voor ons!

, 24-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Voortreffelijk bereid en met veel genoegen genuttigd; overheerlijk en voldoende. Compliment aan de kok. Ga binnenkort weer een bestelling doen.

, 23-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 23-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heb hier een stuk of 10x gegeten of afgehaald. Altijd prima tot nu toe. 4 pasta’s besteld en alle 4 niet te eten. Koud, kaas niet gesmolten en 1 grote bak met half gare ingredienten. Jammer dat het zo achteruitgegaan is...

Reactie van De Pastafabriek:Beste Wicher Heeres. Wij vinden het spijtig dat u niet lekker heeft gegeten. Aangezien wij alle bezorgingen zelf doen hebben wij op de track & trace kunnen nazien dat wij, direct na bereiding van de pasta zoals wij dat al jaren doen, in 4 minuten en 38 seconden de gerechten bij uw woonboot aan het Winschoterdiep hebben bezorgd. Wij begrijpend ook niet dat het in uw geval zo snel heeft kunnen afkoelen. Daarnaast begrijpen wij uw opmerking niet over de gesmolten kaas. over de pasta gaat als laatste geraspte Gran Padano net zoals u dat van ons gewent bent. Ten slotte zouden wij ook niets liever willen dan al onze trouwe gasten in ons restaurant weer mogen verwelkomen en spreken de hoop uit dat we dat op korte termijn in aller gezondheid weer mogen doen. Met vriendelijke groet team de Pastafabriek Groningen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten zoals we gewend zijn als we in het restaurant zelf eten, en de baas kwam de pizza’s zelf bezorgen! Topper!! Zodra jullie weer open zijn komen we we eten en genieten van de lekkere desserts, die hadden we thuis niet...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 21-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ouderwets lekker gegeten van de pastafabriek!

, 20-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wauw mooi en lekker eten voor een betaalbare prijs! Kreeg er ook nog een bakje met zaadjes en kokosgrond bij om een plantje te zaaien, heel leuk!! Kreeg wel maar 1 stukje stokbrood bij mijn pasta, dat is wel een beetje karig. Verder smaakte het eten heerlijk en was het het zeker waard! Zou hier vaker bestellen!

, 20-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was heerlijk en kwam precies op geplande bezorg moment!

, 19-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Altijd goed

, 17-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zeer teleurstellend. De pizza's waren totaal niet zoals we ze gewend zijn in het restaurant zelf. Ze waren erg klein, droog en kaas was amper gesmolten. Erg jammer! Ook zat het potje aarde met basilicumzaad er niet bij.

, 17-11-2020

Kwaliteit:

Rating

De bestelling was binnen een half uur klaar om opgehaald te worden. Eenmaal thuis heerlijk én nog goed warm!

, 17-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Had een pasts bestelt deze was op het juiste tijdstip klaar voor afhalen. Aardige personeel en de pasta smaakte heerlijk, hoop dat ze snel weer open mogen kom zeker keer terug

, 16-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit om ervan te spreken! De bezorgtijd is wel een puntje: + 1 uur vanaf het plaatsen v/d bestelling, bij optie "zo snel mogelij".

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zeer snelle bezorging en de pizza's waren heerlijk!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 15-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ontzettend snelle bezorging en heerlijk gegeten! Zeer tevreden.

, 14-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Hele goeie service en pasta's. Beste in de stad!

, 14-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk pasta en tiramisù!

, 11-11-2020

Kwaliteit:

Rating

, 11-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik eet regelmatig bij de Pastafabriek, wat helaas door Corona niet meer mogelijk is op dit moment. Maar de bezorging is top! Kwaliteit van het eten is exact hetzelfde als normaalgesproken en hele snelle levering!

, 11-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Smaak was goed, broodjes zaten er zelfs bij (kwamen we later pas achter). De basilicum zaadjes + het briefje zijn super leuk!

, 11-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker en heel snel bezorgd. Bedankt!

, 11-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten snel bezorgd, goede porties, goede temperatuur en vooral lekker! Zeer van genoten!

, 10-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten, maar de portie stokbrood met kruidenboter die we hadden besteld miste helaas. Verder super!

Reactie van De Pastafabriek:Beste mevrouw Nieuwenkamp. Excuses dat we niet hebben geleverd wat u heeft besteld. We zullen het uiteraard aan u vergoeden. Met vriendelijke groet team pastafabriek Groningen

, 10-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekker zoals gewoonlijk en ook heerlijk warm bezorgd!!!!

, 09-11-2020

Kwaliteit:

Rating

, 09-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 07-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top! Net zo lekker als in het restaurant: COMPLIMENTEN 🥳

, 07-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heel erg lekker, super snel en heel leuk dat er basilicumzaadjes bij zaten! Mijn vriendin gaat ze groeien!

, 05-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bedankt voor de groetjes, de pizza was zoals altijd heerlijk

, 04-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Eten smaakte goed, maar extra rucola besteld en niet gekregen. Dan is €1 toch veel.

Reactie van De Pastafabriek:Beste mevrouw Paalman, Dank u voor uw reactie en excuses dat uw pastagerecht niet aan uw verwachting heeft voldaan. Tijdens het bereiden van de pasta wordt de rucola bij ons altijd als laatste toegevoegd. Dat is ook bij u gebeurd. Standaard zit er geen rucola in pasta Funghi. Als u het apart wilt hebben kunt u dat bij de opmerkingen altijd aangegeven. Ondanks alles hopen we u graag weer terug te zien. Met vriendelijke groet team de pastafabriek Groningen

, 03-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik ben al jaren fan van de pastafabriek. Lekker eten (alles vers en van goede kwaliteit) voor een goede prijs. De mensen die er werken zijn ook altijd vriendelijk. Nu vanwege Corona bij ze besteld. Ging er van uit dat het lang zou duren, gezien ze dit project net zijn gestart. Het was er binnen 20 minuten en het was weer overheerlijk. Zeer zeker een aanrader!

, 03-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Altijd vriendelijk en zeer lekkere pasta’s. Helaas nu alleen afhaal. Hopelijk kunnen wij snel weer aan tafel schuiven. Tot gauw!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super snel bezorgd. Alles vers en warm, heerlijk! top service!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk!

, 31-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top! Zalig 😋

, 31-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten en snel bezorgd! Voor een goede prijs. Bedankt!

, 30-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk als altijd! Service was ook super!!

, 30-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker eten, goede hoeveelheid, snel bezorgd. Het is wat onduidelijk op de website dat een minimum bedrag nodig is bij thuis afleveren.

, 30-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 30-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 29-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging heel slecht, Niet vriendelijk, wilde niet naar de deur komen.

Reactie van De Pastafabriek:Beste mevrouw Blank, Dank voor uw oprechte reactie. Zoals wij aangeven op onze site leveren wij met in achtneming van de covid 19 maatregelen. Een daarvan is de anderhalve meter regel. Het is zeer moeilijk om die in de liften van uw woonplek na te leven. Daarom hebben wij onze bezorgers op het hart gedrukt deze te vermijden om zo niet bij te dragen aan verdere verspreiding van deze verschrikkelijke ziekte. Vandaar de vraag aan u gisteren om de gerechten beneden op te halen. Wij vinden het jammer dat u dat als onplezierig heeft ervaren. Ten slotte vinden wij het wel fijn te vernemen dat u de kwaliteit positief heeft ervaren. Met vriendelijke groet, team de pastafabriek Groningen

, 27-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Hele snelle service, het eten was er binnen een kwartier, pasta was heerlijk

, 26-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top Top Top..

, 26-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Als altijd, heerlijke pasta

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Supersnelle bezorging!

, 25-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling werd zéér snel bezorgd, binnen 20 minuten. Dezelfde heerlijke kwaliteit als in het restaurant zelf. Ook de tiramisu was weer verrukkelijk.

, 24-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Mega grote porties (hadden wat ons betreft wel iets kleiner mogen zijn, was ruim voldoende per portie voor 2 personen) en overheerlijk qua smaak.

, 24-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals we gewend zijn heerlijk vers!

, 23-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Als vanouds en een hele vriendelijke bezorger

, 23-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super service. Ben blij dat jullie bezorgen!

, 22-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vandaag eten besteld. Het was heerlijk. Bezorging snel, eten goed warm. Voor herhaling vatbaar.

, 22-10-2020

Kwaliteit:

Rating

, 22-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Net zo lekker als in het restaurant.

, 21-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super snelle bezorging. Heerlijk eten en goed warm. Top service!

, 21-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was de eerste keer, maar echt wat was het lekker, warm en snel bezorgd 20 min. Zeker een aanrader en gaan snel weer wat bestellen!

, 21-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekkere pizza's gehad, heerlijk velegd en op smaak. warm bij bezorging en de bezorger was vriendelijk. Zeker een aanrader om nog eens te bestellen.

, 20-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ontzettend lekker gegeten! Het eten was nog heerlijk warm, en meer dan genoeg! Grote kans dat we hier nog eens gaan bestellen.

, 20-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker eten, snel geleverd

, 19-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles top, net zo lekker als in het restaurant zelf!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Wij zijn groot fan van de pastafabriek! Heerlijk vers eten voor een lage prijs. Ons favoriete plekje om te eten. Helaas nu niet mogelijk dus hebben we het heerlijke eten maar opgehaald en thuis gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk eten! Vers, veel variatie en ipv bij de pastafabriek eten (Ivm omstandigheden) hebben we nu besteld. Perfect! Echt een aanrader!

, 17-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was heerlijk! En de bezorging was op afgesproken tijdstip.

, 17-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorgd op de afgesproken tijd. Bezorger hield zich aan de corona regels. Ik had alleen extra spicy besteld en daar ook een euro voor betaald . Helaas zijn ze dit vergeten.

, 15-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Echt een topnrestaurant! Service en kwaliteit echt geweldig.